Längesen!

Hej alla,
Det var längesen jag skrev och det är därför att jag var hos min pappa i England och på deras tangentbord har dom inga å,ä,ö. I Torsdags kom jag fram till min pappa och på morgonen så kom jag in med frukost på sängen till honom :). På Fredagen var jag mest hemma och slappade, var lite med min granne men sen på kvällen så firade vi pappa. Vi gick till en restaurang vi hann inte göra det på Torsdagen så vi gjorde det på Fredagen istället. På Lördagen var vi i stan för att pappa fick en massage i julklapp av sin flickvän så att medans han var där så var jag och hon i ett cafe och drack varm choklad.I Söndags så var jag min bror och min pappa i en by lite längre bort och var i ett cafe, men när vi skulle åka hem så var bateriet på vaår bil slut så att det tog lite tid innan vi kom hem. Idag åkte jag hem på morgonen och nu är jag hemma, här kommer lite bilder.
Nu ska jag spela lite Minecraft.
Vi ses,
Samuel B.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0