Läskig dag + rolig och bra!

Hej,
Nu har jag kommit hem från skolan på morgonen var allt helt normalt vi hade vanliga lektioner och så men sen på eftermiddagen hände nåt jätteläskigt......... fortsättning följer, nä jag skoja.Men det var så här att jag skulle ta bussen hem med några kompisar, sen så slog jag vad med en kille att jag kunde gå upp på taket av busstationen(väldigt litet), och det klarade jag men sen kom det en man när jag höll på att klättra ner. Han sa till mig att man inte fick klättra upp där och så sa jag förlåt och trodde att han bara skulle fortsätta gå, men det gjorde han inte han sa ¨men det är inte okej¨, ¨din lilla snorunge¨. Sen så fortsatte han att gå men när han hade gått ifrån en bit så kom en till kompis som vi ropade på, men då så kollade mannen upp igen från cirka 50 meters håll och bara stirrade på oss, sen så började han gå mot oss igen och då blev jag och min kompis skiträdda och sprang iväg, fast precis när vi började springa så vände han om och fortsatte gå. Aja det var rätt så läskigt fast sen tog jag bussen ner till stan och gick och klippte mig, så nu är jag nyklippt :). Lite senare så ska jag gå träffa en vän som ska bli klippen han också ;).
Ja som sagt en läskig men samtidigt rolig och bra dag.
Vi ses,
Samuel B.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0