Morgon i 2012!!!!

Gott nytt år allihopa!!!
Igår var jag som sagt ute och tände på raketer och det var så himla kul :D.
Jag var uppe till 1.30 på natten och tände raketer, men nu så är jag uppe den första Januari...... 2012!!
Ni vet allt det här om att året 2012 så kommer jorden gå under, jag tror verkligen inte på det, det är bara det att Mayafolkets kalender slutade då så att dom trodde att jorden skulle gå under!
Idag vet jag faktiskt inte vad jag kommer göra kanske jag bara kommer chilla eller så far det iväg någonstans :)
Tyvärr så fick jag inga bilder på fyrverkeriet annars hade ja skickat upp dom på blogg.
Ha en god 1 Januari i det nya året och så ses vi sen,
Samuel B.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0