Pappa.

Hej alla,
Först så vill jag säga förlåt för att jag inte har bloggat på länge sen vill jag säga att min PAPPA är här, han kom i måndags och han åker imorgon jag åker faktiskt också imorgon. Imorgon så åker jag med min pappa till England, men jag kommer tillbaka på Måndag. Idag var jag i skolan och när jag kom hem så fixade jag en present till min pappa för att det är hans födelsedag imorgon, så att på morgonen kommer jag in med frukost på sängen till honom. Min mamma kommer snart med några bakelser hon köpte till imorgon bitti. Imorgon går jag till skolan och sen kl 17.00 går vårt plan. Här kommer en bild jag tog igår.
En penna :) jag tog den på skolan igår :D.
Vi ses,
Samuel B.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0